2013. április 9., kedd

Kedvenc Kedd #4

Nagyon jól és főként gyorsan eltelt az elmúlt hét. Remélem nektek is. :)

Kedvenc zene: Igazából minden ami Lana Del Rey. 
De most főként ez:


A CSI imádatunk még mindig tart és ez így lesz még pár hétig. :)

Kicsit bűnöztem. Vettem az Yves Rocherben egy Gránátalmás tusfürdőt, amihez kaptam egy 3 ml-es magenta színű körömlakkot, erről nem fogok tesztet írni, sőt körömfestős postot sem fogok, annál az oknál fogva, hogy rövidek a körmeim és nem is nagyon állnak olyan jól ezek az élénkebb színek. Általában natúrban, maximum francia manikűrben hordom őket. 




Nagyon kellemes, frissítő illata van.



Szerintem ez lesz a mini utazó körömlakkom! :)

Vallomásomnak még nincsen vége, mert amikor boltba megyünk, akkor útba esik a Kik, általában benézünk, mert szép ruhákat tartanak, nagyon jó áron és foglalkoznak még dekorációs termékekkel is. Szóval most is benéztünk és vettem egy nagyon szép csipkés fekete pólót. De csak azért, mert ide nem lesz Glamour kupon.




♥ Nektek mivel telt az elmúlt egy hét? ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése