2013. szeptember 19., csütörtök

Recept Rovat: Diabetikus szörp

Sziasztok!

Ebben a rovatban szeretném megmutatni, ha alkottam valami fenomenálisat a konyhában. :)




Tudni kell rólam, hogy nagyoooooooon szeretem a szörpöt. Télen, nyáron, teaként. Mindenhogy. Viszont, hogy ne legyen annyira hizlaló, mint a bolti társai, muszáj volt egy kicsit megreformálnom.


A mennyiségekből, 3 db ilyen üvegcse jön ki, vagyis kb. fél liter. Az a jó benne, hogy a gyömbér ad neki egy kis plusz ízt.
Ha forró vízbe öntjük, akkor nagyon finom "teát" kapunk, amitől téli hangulatunk lesz. Szuper ajándék ötlet karácsonyra.
Hamarosan elkészítem a narancsos-szegfűszeges társát. :)



Itt még jéggel. :)


♥ Szeretitek a szörpöt? Amikor kicsik voltatok, Ti is kaptatok Jaffa szörpöt? ♥

3 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem a szörpöt bár már rég ittam. Viszont teaként még soha nem próbáltam, de ezt ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó recept, biztos megfogom csinálni karácsonyra!! A narancs-szegfűszegre is kíváncsi lennék :)

    VálaszTörlés
  3. De jó! Még sose csináltam szörpöt, a szorgalmam mindig kimerült a lekvárban :D

    VálaszTörlés