2013. szeptember 3., kedd

Kedvenc Kedd #21

Sziasztok!

Mint azt tudjátok, nagyon eseménydúsan telt az elmúlt egy hetem. :)

Zene a hétre:



Naaaaaaaaaaaaagy hírem van!!!! Nagynéni lettem! :) Bemutatom Tamást (Tomika)! :)


Emlékeztek még, hogy a kívánságlistában írtam arról, hogy kinéztem egy korall színű szilikon órát? :) Na hát találtam egyet a Kik-ben, potom 2000 Ft-ért. Majd körberagasztom kövekkel. :)


Garnier ultra doux sampon gránátalmával és sörélesztővel. Nagyon finom illata van.


Az egyetemem tanévnyitó ünnepségén verset mondtam és a helyi újság (Vas Népe) főoldalára rakták ki a rólam készült képet. :) Természetesen 5 példány félrerakva az utókornak. 


Végre beköltöztem a kollégiumba. :) Már hiányzott ez az élet. :)



♥ Nektek, hogy telt az elmúlt egy hét? ♥ 

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok ahhoz is, hogy Nagynéni lettél, és ahhoz is, hogy címlapra kerültél! :D Nagy dolog mind a kettő! :)

    Én még most szedem össze, mit kell vigyek a koliba, majd pénteken költözök... :D

    Jaj, és hihetetlenül aranyos a Tomika baba :)

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlen, mennyire baba, az a Tomi baba! Tényleg nagyon aranyos, és gratulálok nagynéni! :D

    VálaszTörlés
  3. Ó istenem annyira édes az a kis csemete! *-*

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok! Majd átadom a kis csemetének. :)

    VálaszTörlés