2013. szeptember 27., péntek

Interjús hét #4 szütyő blog

1 hét. 5 blog. 4+1 interjú. Az 5. interjú tulajdonképpen egy TAG, amit szeretnék én is és szeretném, ha Ti is kitöltenétek majd. Kezdjük a negyediket: 

Milyen indíttatásból kezdtél el blogolni?

Mindig is szerettem blogokat olvasni, szinte ezeken szocializálódtam, meg a YouTube guruk videóin. Aztán egyszer csak kipattant a fejemből egy reggel, hogy na akkor ma megcsinálom a saját blogom felületét. Szerintem akkoriban az is nagy löketet adott, hogy egy építőipari cégnél dolgoztam, ahol a nap 8-9 órájában csak férfiak vettek körül, én voltam az egyetlen lány, és kellett egy kis csajosság is a mindennapjaimba.

Milyen hobbid van még?

A blog az egyik legnagyobb hobbim, meglepő számomra is, hogy még mindig mekkora lelkesedéssel és odafigyeléssel szerkesztem. Ezen kívül nagyon szeretek főzni és ezzel kísérletezni, illetve elég nagy sorozat junkie is vagyok.

Mi volt a bloggal kapcsolatos legjobb pillanatod?

Amikor elismerik, amit csinálok, és most teljesen mindegy, hogy ki, egyszerűen csak jön egy kedves komment egy olvasótól, vagy egy általam kedvelt személytől, esetleg másik bloggertől. A blog által értékes embereket ismerhettem meg, kedvesen és a legnagyobb természetességgel fogadtak, Nekem ezek jelentik a legjobb pillanatokat.

Ha tehetnéd, feladnád a munkádat, hogy csakis a blogolásnak élhess?

Magyarországon nem valószínű, hogy a blogolásból megélnék, úgyhogy nyilván nem, de fantasztikus lenne kizárólag az írással és a bloggal foglalkozni. Adott szituációban nem haboznék így dönteni.

Szerinted mik azok a tulajdonságok, amik segítik egy blognak a fejlődését?

A folyamatos frissítés, posztolás, naprakészség. Kommunikatívnak kell lenni az olvasókkal és más bloggerekkel, ez nagyon fontos. Ezen kívül talán még a hitelesség és a minőségre törekvés az, ami számomra kiemelkedő szerepet játszik.

Kik a példaképeid?

Nincsen példaképem, nem szeretnék senkire sem hasonlítani. Arra törekszem, hogy önmagam maradjak minden helyzetben.

Mit olvasol szívesen más blogon?

Ha már feliratkoztam akkor gyakorlatilag mindent. Ez főleg az adott blog írójának személyisége miatt van így, szeretem a személyes hangvételt, a minőséget és a humort. Utóbbi szerintem nagyon fontos, ettől is lehet elragadó egy blog! Ha valaki esetleg olyan dologról ír, aminek a témája nem is érdekel annyira, az írásmód miatt akkor is el fogom olvasni.

Átlag mennyi idődet veszi el a blog 1 nap?

Naponta 1-2 órát biztosan, van hogy jóval többet. Sokszor nem is fizikailag az írás vagy a fotózás a sok idő. Néha csak elméletben dolgozom rajta. Azt veszem észre magamon, hogy agyalok a következő poszton, témán vagy, hogy mit hogyan kellene. Nemrég azon kaptam magam a villamoson, hogy egy posztot fogalmazok meg éppen magamban, ilyen is van… 


Van külön blog füzeted, amibe az ötleteidet írod?

Nincs. Általában a piszkozati felültre írom be a hirtelen jött ötleteimet. 

Általában hány poszt van előre megírva?

2-3 biztosan, de inkább fotókkal dolgozom előre. 

Honnan jött a blogodnak a neve?

Annyi volt az alapkoncepció, hogy mindenképpen magyar nevet akartam neki adni. Nem volt még konkrét elképzelésem, hogy miről akarok írni, annyit tudtam, hogy beauty, divat vagy életmóddal kapcsolatos dolgok érdekelnek, ezeket szeretném megosztani másokkal. Aztán eszembe jutott, hogy feltehetném a DIY próbálkozásaimat is, meg lehetne kicsit személyes is. Szóval így minden együtt, ami érdekel. Erre meg persze nem lehetett valami nagyon sajátságos nevet választani, mert tudtam, hogy lesz itt minden, lehet bármi. Így egy ilyen gyűjtő nevet kerestem: táska, bőrönd nyilván nem, hát legyen Szütyő, abba minden belefér. Egy kicsit aggódtam, hogy milyen lesz a fogadtatása, mert semmiféle komolyságot és eleganciát nem tükröz, de olyan magától értetődő volt számomra, hogy nem bántam meg azóta sem. 

Előfordul, hogy több hétre előre meg van tervezve, hogy miről szeretnél írni?

Nagyjából megvan a fejemben igen, de ha random valami érdekeset találok, vagy megjön az ihlet, akkor nem ragaszkodom a rendszeremhez.

Mi volt az első sminkeléssel kapcsolatos terméked?

Ha jól emlékszem, egy színtelen zselés szempillaspirál. Teljesen fölösleges volt, de nagyon akartam.

Mit dolgozol civilben?

Egy EU-s pályázatokkal és vállalati tanácsadással foglalkozó cégnél vagyok irodavezető és projekt asszisztens.

Kedvenc sminkmárka?

Drogériás szinten abszolút a CATRICE. Ezen túl több is van: Bourjois, Sleek, ArtDeco ami nagyon bevált, ezek alkotják a sminkkészletem legnagyobb részét. 


♥ Remélem tetszett nektek! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése