2014. február 24., hétfő

Catrice Prime and Fine Anti-Red Base TESZT

Sziasztok!

Már pár hete a tulajdonomban van ez a Catrice-s termék. Most sikerült eljutnom oda, hogy végre írjak is nektek róla. Tudni kell az arcomról, hogy állandóan piros színe van, de sajnos nem az almácskáknál, így nagy reményekkel kezdtem el kipróbálni ezt a terméket!

A tubus aranyos, könnyen adagolható. A kupakja nem jön le könnyen. A benne rejlő krém zöld színű, ami ugyebár ellensúlyozza a piros színt. Könnyen elterül.


Eddig minden rendben van. Viszont ha elkenem, akkor semmi pirosság ellensúlyozást nem látok az arcomon. A krém teljesen átlátszóvá válik. Azonban iszonyat nagy csillámok vannak benne:


Tehát arra, amire kitalálták nem működik, cserébe csillogok, mint egy vámpír. :D Ja és az illata sem túl kellemes! Ez az első Catrice termék amiben csalódnom kellett. :(


♥ Ti kipróbáltátok már? ♥  


5 megjegyzés:

  1. Köszi a tesztet, már nagyon vártam, hogy valaki írjon róla. Így teljes mértékben le tudom magam beszélni róla :)

    VálaszTörlés
  2. De jó, hogy írtál róla ki is húztam a listámról. Minek bele ez a csillám?? Nem értem :S

    VálaszTörlés
  3. Pedig jól jött volna nekem is valami pirosság ellen :(
    Köszi a tesztet!!

    VálaszTörlés
  4. Szia :)
    Megjelöltelek egy kihívásban, remélem beszállsz.
    http://glitterylips.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
  5. Szia :) Megjelöltelek egy kihívásban. Remélem te is elkészíted:
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html#comment-form

    VálaszTörlés