2014. március 22., szombat

Dentomin: habzó ásványi fogpor

Sziasztok!

Mára egy igen érdekes tesztet hoztam nektek.

Régóta gondolkodtam valamilyen fogfehérítésen (mert a cigitől és a kávétól nem lesz fehér), de nem én lennék, ha nem néztem volna utána valamilyen itthon kivitelezhető gazdaságos módszernek!
Ekkor találtam rá a Dentomin habzó fogporára. Nem sok kellett, azonnal szaladtam a patikába, ahol volt nagyon sokféle (natúr, c-vitaminos, mentás) fogpor, nem csak egy fajta márkától. Végül a mentásat választottam.


Ez a kis termék 25 grammot tartalmaz. Van nagyobb méretben is, de első próbának nem mertem nagyobbat venni. A tégelye jól záródik, viszont vigyázni kell, mert amikor tele van még könnyen borul a por. 


Ahogy én használom: Minden reggel simán fogkrémmel mosok fogat, viszont minden este a fogport használom, utána pedig fogselymet.

Nekem 1,5 hónap alatt a tégely 1/3-a fogyott el. És az ára 3-400 Ft körül mozog. Eddig nem tapasztaltam, hogy érzékenyebbek lennének a fogaim. 


Sokan sokfélét mondanak. Van aki már csak ezt használja, viszont van aki csak heti egyszeri alkalommal mer fogat mosni ezzel a kis termékkel. A bevizezett fogkefét kell belenyomni a porba, ami zöldessé fog elszíneződni. Könnyen felhabzik, bár ez az SLS-nek köszönhető, akit ez nagyon zavar, annak nem ajánlom a mentás fogport. 


Vízzel érintkezve, az állaga ilyen lesz. 

Az eredmény 1 hónap alatt: 


Nyugalom, alapból nem így illeszkednek a fogaim! :D


♥ Mi a véleményetek róla? Nektek mi a tapasztalatotok a fogfehérítésről? ♥



2 megjegyzés:

  1. Én folyton ezt használom a gyógynövényes fogkrémem után, mert csak ezek használnak. Igaz, hogy 600,- egy tubus a fogkrémemből, de a fogaim megérnek nekem ennyit :) Nekem bevált, egy éve használom!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is ilyenem van és imádom!!
    Sokkal szebbek lettek a fogaim.

    VálaszTörlés