2014. február 3., hétfő

Elfogyottak

Sziasztok!

Most összegyűlt jó pár elfogyott dolog. Illetve egy tusfürdő lemaradt, arról beszúrtam képet!



Avon - senses tusfürdő (Garden of Eden)

Ugyanígy az 500 ml-s kiszerelés volt meg nekem is. Nagyon megkedveltem az illatát, és a nagy kiszerelés ellenére sem untam meg. Ha nem lett volna felhalmozva egy csomó tusfürdőm, akkor lehet újrarendeltem volna!


Avon - Cherry blossom tusfürdő

Biztosan fogok még rendelni ebből a -számomra- pezsgő illatú csodából!

Nivea - lemon&oil tusfürdő

Frissít és egyáltalán nem szárít. Edzések után nagyon kellemes a használata. 

Balea - cell energy minta

Sminkelés előtt használtam hidratálókrémnek és annak tökéletes megfelelt. Annyira, hogy lehet megveszem a teljes kiszerelést!

Maybelline - lipstick (drive me nuts)

Ez volt az első rúzsom! A szívem szakad meg érte, de már muszáj elválnunk egymástól



Baba - aloe vera és avokádó tusfürdő

Imádom benne, hogy még órák múlva is érezni az illatát és, hogy feltölti a száraz bőrömet. Nagyon finom, krémes állaga van. 

Ebelin - nature vattakorong

Igazán puha, mintha pamuttal mosnék arcot, nagyon bevált. Most viszont Lilibe vattakorongot használok. Kiderül mit tud. :)

Syoss - Volume lift szárazsampon

Határeset volt nálam ez a termék. Volt amikor végezte a dolgát rendesen, de előfordult, hogy hajlakk szerűen jött belőle a termék bármit csináltam vele. Nem hiszem, hogy újravenném. 

Head&Shoulders - 2in1 mentolos sampon

Erről már írtam nektek. A No. 1 sampon nálam. Nem lesz korpás tőle a fejbőröm. Kibírja a hajam a 3-4 napot a használata után, ami számomra ideális. :)





♥ Nektek van valamilyen tapasztalatotok ezekkel a termékekkel kapcsolatosan? ♥  



2 megjegyzés:

  1. A Garden of Eden nekem is az egyik kedvencem a baba tüsfürdő mellett.

    VálaszTörlés
  2. Nálam a Syoss száraz samponja leszerepelt sajnos, pedig ezért az árért többet és jobbat vártam volna. Maradok a Balea-nál.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés