2014. január 18., szombat

TESZT Bourjois Ultra Care Szempillaspirál (képekkel)

Sziasztok!

A legutóbbi Haul bejegyzésnél mutattam nektek ezt a spirált. Amire azért van/volt szükségem, mert  vannak olyan napok, ahol 14 órán át is sminket viselek. Emiatt sokszor égnek és viszketnek a szemeim. Ezen csak dob egyet, hogy kék szemű vagyok és kontaktlencsés.

Szóval körbenéztem Krémmánián és rátaláltam! :)
Ha megnézzük elég jó az értékelése és nem utolsó szempont, hogy szimpatikusak az összetevői és nem tartalmaz parfümöt. 


Én a Müllerben vettem, ~2700 Ft körül mozog az ára. 

Nem tagadom, eleinte nagyon szkeptikus voltam, hogy az rendben, hogy nem irritálja a szemem, na de hogy fog mutatni a szempilláimon. Végül kellemesen csalódtam. 

A keféje tömött, mégis kényelmesen hozzá lehet férni a kisebb szempillákhoz, anélkül, hogy beleszaladna a szemünkbe.

Nézzük is a lényeget.
A csupasz pilláim:





A spirállal:




Szerintem egyértelmű a képek alapján, hogy nagyon szép íveltek lesznek a szempilláim. Dúsít és hosszít, póklábhatás nélkül! Nagyon megszerettem, arról nem is beszélve, hogy a színe is gyönyörű. Akkor szoktam ezt használni, ha tudom, hogy 12-nél több órán át lesz rajtam smink. Egyáltalán nem irritál, nem pereg, és viszonylag lemosni is könnyű. 


♥ Nektek mi a véleményetek? Kipróbálnátok? ♥


6 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a Bourjois termékeket, szerintem nagyon jó minőségűek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek! Igaz, kicsit borsos az áram viszont van olyan termékük, amiért megéri kiadni ennyit! :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik az eredmény, biztosan ki fogom próbálni, köszi a tesztet :)

    VálaszTörlés
  3. Remekül teljesít ez a spirál, igen meggyőző! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés