2014. január 23., csütörtök

DIY faldísz

Sziasztok Cukorborsók/Mazsolák/Tündérek! (<--- mindenki válasszon)

Volt a héten egy nem olyan nagy, ám sokáig tartó DIY projektem.

Megláttam valahol ezt a képet és gyorsan le is mentettem. Már nem is tudom, talán a Hogyan legyek jó nő? oldalára töltötte fel valaki.



Gondoltam magamban, hogy amúgy is csúnyácska, fehér kollégiumi szobám falát fel kéne dobni valahogy, pláne, ha ez lesz mögöttem a videózásnál a háttér néha.

Szóval kerestem a neten (google a barátunk!) egy pillangós sablont. (forrás a képen)


Kinyomtattam két méretben, kivágtam és vettem fehér, illetve rózsaszín kartonpapírokat. 


Majd elkezdtem sokszorosítani: körberajzoltam a sablont, majd kivágtam mindkét színből és méretből 11-11 pillangót.


Végül jöhetett a felragasztás valamilyen alakzatba. Én két oldalú öntapadós ragasztót használtam. :) A legjobb és leggyorsabb része az egésznek:


Szerintem hiper-szuper fantasztikus lett. Nagyon tetszik. Csajos, aranyos és végre nem a fehér falat kell bámuljam. :) Remélem nektek is tetszik! 


♥ Csináltatok már ehhez hasonlót? ♥



13 megjegyzés:

  1. de szép lett! :))

    VálaszTörlés
  2. hu nagyon szuper ötlet,és milyen szép lett :)

    VálaszTörlés
  3. Ez valami fenomenálisan szép lett, nagyon ügyi vagy! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Ez tényleg eszméletlen jó lett, ügyes vagy! Amúgy pedig a Tündért választom :-D

    VálaszTörlés
  5. De jó lett! Mennyit képes változtatni egy kis saját készítésű dísz egy szobán. :)

    VálaszTörlés
  6. Ohh, mennyire ügyes vaaagy :D Fenomenálisan néz ki :D

    VálaszTörlés
  7. Jajj, lányok úgy örülök, hogy így tetszik nektek, amit alkottam. :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett, ügyes vagy és köszi a tippet :)

    VálaszTörlés
  9. Milyen ötletes, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szuper!!! Ügyes vagy, nagyon csajos :)

    VálaszTörlés
  11. Ez mekkora ötlet, nagyon jól néz ki :) amúgy is szeretem a pillangókat :) azt hiszem én is meg fogom csinálni, és lehet még egy kis csillámport is szórok a pillangókra :)
    Köszi a sablont :)

    VálaszTörlés