2014. január 22., szerda

Mi van a táskámban?

Sziasztok!

Arról, hogy mi van a sminkes kis táskámban már láthattatok bejegyzést, most megmutatom, hogy mit hordok a rendes táskámban. 

Jelenleg 3 táskám van, most azt láthatjátok, amit hétköznapokon használok.


Reserved - Táska


1 - Mini neszerszer, ebben tartom a gyógyszereket
(Panadol, Rennie, stb...)

2 - Pénztárca, nagyon szeretem a színét,
de már érik a leváltása

3 - Cicás jegyzetfüzet,
ha hirtelen írni kell valamit

4 - Kártyatartó
(DM, Rossmann, IKEA, Supershop, stb...)

5 - Mobilom, a masni rajta egy hajgumi,
amit csak díszítésnek raktam rá.

6 - Baba higiénikus kézkrém

7 - Papírzsepi Zewa Softis garden party, imádom az illatát


8 - Mütyürök, ha nincsen nálam a sminkes neszeszer,
akkor ebben van egy ajakápoló,
illetve van még benne fülbevaló, csipesz, reszelő, melltartópánt 

9 - Kulcsok

10- Toll

11 - Szemcsepp

12 - Fülhallgató

13 - Karkötő, mivel a legtöbb ruhám fekete,
ez szinte mindenhez megy. :)

Ezeken kívül szokott nálam lenni még, rágó, könyv, füzet, termosz. :)


♥ Ti mit tartotok még a táskátokban? :) ♥


8 megjegyzés:

  1. Istenem, de cuki az a jegyzetfüzet!!! A kártyatartó is nagyon hasznos, nálam is már úgy elszaporodtak a kártyák, hogy kiigazodni sem lehet rajtuk, és lehetnének legalább külön, hogy ne a pénztárcában foglalják a helyet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nekem az egész kártyatartó TELE van! Ezt a Kikben vettem (volt leopárd mintás is, de az elveszett), nem volt több 630 Ft-nál! :)

      Törlés
  2. Tegnap találtam rá a blogodra, nagyon tetszik ez a bejegyzés (ahogy az összes többi is) az a táska pedig csodaszép!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, nagyon aranyos vagy! Köszönöm a kedves szavakat! :)

      Törlés
  3. Fú, nálam inkább az a kérdés, hogy mi nincs a táskámban? :D A fél lakásom és a fél életem ott van :D

    VálaszTörlés
  4. Szép rendezett, az enyémben mindig káosz van, gyógyszert is csak ritkán szoktam magammal hurcolni, bár utóbbi időben volt nálam Wick cukorka :D Költői kérdésem, hogy honnan van ennyi kulcsod? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, azért nálam is előfordul a kupi. Hát, van a kollégiumi szobámhoz kulcs, meg a hallgatói önkormányzati szobához, a lakásunkhoz, apukámékhoz kulcs, meg még 1 lakáshoz kulcs. :D

      Törlés