2013. június 4., kedd

Kedvenc Kedd #12

Sziasztok! :)

Hoztam nektek egy óriás nagy Kedvenc Keddet! :)

Zene a hétre: kivételesen kettő zene is:





Vettem egy tanga papucsot a New Yorkerben. Ez már egy fajta szokás, hogy minden nyáron veszek egy ugyanilyen fazon. 


Szereztem még egy korall színű virágot is. Kb. 250 Forintért kaparintottam meg. :) Csatos-kitűzős. (New Yorker) 


A múltkor errefelé voltak a Coca Colasok. És csináltattam egy blog nevére szóló dobozt is. :)


Vettem két tusfürdőt. Az egyik az kedvenc, sokszor visszatérek hozzá. Kicsit férfi parfüm illata van, de engem nem zavar. :) A másik a Müller saját márkás limitált kiadású AVEO tusfürdő.




Vettem két körömlakkot, az egyik a Miss Sporty átlátszó körömlakk. Ehhez mindig visszatérek, mert bevált. A másik pedig, ahogy olvastátok is, hogy a Lovely termékek akciósak voltak, egy barackos-rózsaszínes arany csillámos körömlakk. :)



A Catrice egyik limitált kiadásában (Neo Geisha láttam ezt a szemhéjtus matricát. És bár butaságnak tartottam, de mégis izgatta a fantáziámat, hogy milyen lehet. Pláne miután láttam ezt a videót:


Jöttem vissza Pestre és a Keletibe érkezett a vonatom, majd gyorsan beszaladtam a Rossmannba, és akkor láttam, hogy van mééég. Hamar lekaptam és szaladtam a pénztárhoz vele. 



Vettem még a szokásos Essence köröm díszítő köveket. Ezt láthattátok a múltkor köves körmök bejegyzésben is.


Most, hogy benne vagyok a nagy szemhéjtus mániában, bár nem sűrűn élek ezzel, vettem egy zselés tust a Catrice-től. Illetve egy tus ecsetet, még pedig az essence-től. Mennyi tus. :D



Mivel elfogyott az előző korrektorom, muszáj volt vennem egy másik adagot. Próbáltam hasonlót keresni, végül ezt az Essence duplát találtam. :)



És végezetül, végre tudtam babázni egy kicsit. :) Mert már egy hónapja nem láttam a húgomat. 



Nagyjából ennyi lenne. Tervben van sok-sok teszt. Szájfények, korrektorral és nélküle, szemhéjtus, stb...


♥ Nektek milyen volt ez a hét? Miről akartok először tesztet látni? ♥

4 megjegyzés:

  1. Az Aveo tusit én is megvettem, a másik limitálttal együtt, már csak a nyár hiányzik hozzájuk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A másiknak nem tetszett annyira az illata. Ez pedig azért jött velem, mert bodzás. Viszont allergiás vagyok a bodzára és így kicsit érezhetem legalább az illatát. :)

      Törlés
  2. Lakkal csinálhatnál valami jó kis manit :)

    VálaszTörlés