2013. június 8., szombat

"BB" krém DIY

Sziasztok!

Szerintem sokaknak ismerős a kettős alapozó téma. Vagyis téli időszakban egy alapozó, ami világosabb, illetve nyáron egy sötétebb. Nem akartam venni egy újat erre a köztes időre, ezért úgy döntöttem, hogy kikeverem belőle a mostani arcbőrömhöz passzoló színt, és felturbózom minden jóval. :) Persze ki lehet próbálni egy alapozóval is.

Ami kelleni fog:
  • naptej (enyém 50 faktoros)
  • hidratáló krém (greenland uporkás testhab)
  • alapozó(k) (Manhattan és Flormar)
  • tégely
  • keverő pálcika
  • Aki bevállalós az beledobhat egy rózsaszínesebb bronzosító golyót.

A lényeg, hogy (2 alapozó esetében) mindenből ugyanannyi kell. Szóval 1 rész naptej-hidratáló-alapozó világos-alapozó sötét (persze ha kicsit világosabb kell, akkor lehet változtatni az alapozó arányon)..  Igazából jól is jött ez így, mert az egyik túl folyós volt, a másik pedig túl sűrű. Fontos, hogy soha ne csináljunk túl sokat, maximum 3-4 napra valót. 

Vakuval
Természetes fényben

Nekem nagyon tetszik a végeredmény, könnyen elterül. Így is tökéletes fed és alkalmazkodik a tónusokhoz. Nagyon könnyed és finom illata van. 




♥ Nektek mi a véleményetek? Kipróbáljátok? ♥

1 megjegyzés:

  1. ilyenen már én is gondolkoztam ;) csak nem ennyire körültekintően.

    jó ötlet! : )

    VálaszTörlés