2015. szeptember 18., péntek

Elköltöztem!

Sziasztok!

Remélem senkit nem tévesztett meg a cím! :)
Egy egyetemista életében, ha nem otthon él a családjával, akkor bizony sokszor csak a kollégium jöhet szóba, azonban van még egy lehetőség: albérletbe költözni. Tekintve, hogy január óta életvitelszerűen élek Szombathelyen, ettől az ősztől saját kis "otthonomban" élek, lakótársam, az egyik barátnőm. 


Sokszor érzem úgy, hogy hiányzik a budapesti élet, a család, viszont a barátok és a suli, munka is idekötnek. Hogy ezt a hiány megpróbáljam kitölteni, nagyon odafigyelek, hogy egyre otthonosabb, személyesebb legyen az én terem. Sokat segített, hogy sok bútort félig mi választhattunk ki, így egy kicsit egyedibb lett minden. 

Hoztam is Nektek pár képet/részletet! Fogadjátok szeretettel őket: 








Kérlek meséljetek, veletek mi a helyzet mostanában? :)


2 megjegyzés:

  1. Jó képek! Én szeretem Szh.-t, kedvenc városom :)

    VálaszTörlés
  2. De szupi! Én nagyon irigyellek, sose laktam albiban, pláne nem barátnővel. Biztos jó buli! Képek alapján hangulatos!

    VálaszTörlés