2015. január 27., kedd

green pharmacy rozmaringos hajolaj

Sziasztok!

Még októberben elfogyott a gliss kur-os hajvégápolóm és gyorsan lekaptam egy olajat a polcról. Szimpatikus volt a csomagolása és főként, hogy rozmaring olajas. :)

Végül egész kalandosra sikerült a mi kis kapcsolatunk! Az ok nagyon egyszerű volt, nem olvastam el a hátulját. Mint kiderült, hogy ez hiába hajolaj, hajmosás előtt kell használni, na és itt buktam el. :D Mert én hajmosás után kentem a hajvégekre, kezdett gyanús lenni, hogy 3-4 óra után se szívta be a hajam az olajat. Illetve korpás fejbőrre való, ami nekem szerencsére (lekopogom) nincsen. 



A problémát orvosoltam egy hajmosással és köszönhetően, hogy 4 órát állt a hajamon, nagyon puha hajszálakat eredményezett! :) Következő alkalommal már rendeltetésszerűen használtam, vagyis hajmosás előtt. Úgyis fantasztikusan remekelt. :) Újra nem vettem a terméket, mert időközben lecsaptam a megszokott hajvégápolómra. De bátran ajánlom mindenkinek, aki száraz hajjal küzd! 


Az állaga a megszokott olajoké, ezért se tűnt fel, hogy nem a hajvégekre kell kenni! :)

Apropó, nagyoooon megnőtt a hajam. Szeretnétek képet látni róla? Megsúgom, hogy hamarosan váltani fogok! Valamilyen long bob frizurával szemezek. Legyen bejegyzés a szóba kerülő hajakról? :)


♥ Ti is jártatok már így valamilyen hajra való termékkel? :) ♥

2 megjegyzés: