2014. október 2., csütörtök

Essence | Hello Autumn pirosító

Sziasztok!

Amikor az első tesztet megláttam erről a pirosítóról, tudtam, hogy nagyon szeretném a neszesszeremben tudni! Kicsit féltem, hogy lemaradok róla, de szerencsére sikerült felfedeznem, egy külső kerületben lévő Rossmann, eldugott kis polcán. :)  


Olyan misztikus, hogy változik a színe! Pedig csak a bőr pH értéke szerint változik. :) Tartósságával minden rendben, sőt azt vettem észre, hogy nem csak fix színe van, hanem van amikor sokkal sötétebb lesz. Felvitel után, már pár perc után elkezd változni.


Keep calm & go for a walk

A csomagolása übercuki, vonzza a pénztárcát is, sajnos. 


Eleinte nagyon szép halvány rózsaszín, aztán egyre sötétebb színe lett:





Az arcomon pedig halvány rózsaszín marad szinte mindig! :)

13 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a színe így képen alapján, vajon lehet még kapni? Amúgy mennyibe került? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még lehet, nincs egy hete, hogy megvettem. :) Az ára talán 1000 Ft volt.

      Törlés
  2. Nem kell több pirosító, nem kell több pirosító... ok, addig erős vagyok, amíg szembe nem jön velem. :D De ha végül megveszem, azt a te lelkeden szárad! :D Örülök, hogy arcon is megmutattad, nagyon jól áll neked. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elviszem a balhét szívesen! :D Engem már maga a kíváncsiság hajtott, hogy vajon rajtam milyen színe lesz! :D Sokszor fontosnak tartom megmutatni terméket az arcon is, hacsak később nem tervezek vele egy direkt arra fókuszáló komplett sminket! :)

      Törlés
  3. Bírom az ilyen jópofa termékeket, régen a színváltó rúzsért is meg voltam veszve :) Szerencsére engem annyira nem vonzanak a pirosítók, a meglévő négy bőven elég :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még kiskoromban láttam, hogy az avonnál van színváltós szájfény, de anya nem engedte! :( :D

      Törlés
  4. Na jó, ez nekem KELL! A leveles púdert akartam mindenáron, de a tesztek lelomboztak, viszont helyette megtetszett ez a pirosító, nagyon ötletes :) Kíváncsi vagyok, hogy az én hófehér bőrömön milyen színt fog mutatni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem az elejétől fogva csak ez vonzott! :) Majd mindenképpen mutasd meg, hogy rajtad milyen színe lett! :)

      Törlés
  5. Hát igen, ma engem is elcsábított, pedig rég nem volt már ilyen nálam az Essence háza táján. Nagyon jól áll Neked a színe, és remélem, rajtam is szép színt ad majd :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Majd írd meg, hogy mutat rajtad! :)

      Törlés
  6. Nagyon jól áll, de a szemsmink is! Milyen szemhéjpúdereket használtál? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Egy régi L'Oréal-os szemhéjpúder trió.

      Törlés
  7. Szép pirosító :) nagyon jól áll neked :) csodaszép arcod van :) !!

    VálaszTörlés