2013. november 25., hétfő

DIY szárazsampon sötét hajra

Sziasztok!

Eddig se és azután se leszek híve a mindennapos hajmosásnak, 4 naponta mosom a hajam. Az utolsó napon mindig valami szárazsampon után akartam nyúlni, ennek hiányában hintőport használtam, viszont az a sötétbarna hajamon néha úgy mutatott, mintha őszülnék... :( Ekkor elkezdtek járni a kerekek az agyamban és megszületett a sötétbarna hajamhoz passzoló házi szárazsampon, ami ezekből áll:


  • 1 ek. liszt
  • 1 ek. kakaó (cukrozatlan)
  • 1 kk. fahéj
(Mint egy finom süti recept.)


Mindent átszitálunk egy szőrön és jó alaposan összekeverjük őket. Majd transzformáljuk egy üvegbe. Én egy üres sószórót használtam. :) 



Remélem tetszik nektek! Mindenképp szóljatok, ha kipróbáltátok! :)

4 megjegyzés:

  1. hú nagyon ötletes!! : )) nem is gondoltam volna, hogy szárazsamponról lesz szó, azt hittem valami speckó fűszerkeverék vagy valami ilyesmi : DDD
    de nagyon ötletes! : )

    VálaszTörlés
  2. Felbuzdulva az ötleteden én is megcsináltam, annyi változtatással, hogy hintőport és fahéjat kevertem össze, de így is tökéletes lett az eredmény, úgyhogy köszi a tippet. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj! Nagyon örülök. Köszi, hogy megosztottad! :)

      Törlés