2013. július 20., szombat

Visszatértem

Sziasztok!

Most ért véget a blogon az 1 hónapos "nyári szünet".

Rengeteg dolog történt velem. :)

Voltam beteg kb. 3 hétig, voltunk strandon, finomakat sütöttem-főztem, babáztam, illetve elkezdtem diétázni, immáron ez a 47 nap és 6,6 kg-nál tartok. :) Naponta megyek edzeni. 5 nap alatt tekertem 87 km-t. :) Családi és barátokkal kerti party. :) Rengeteg mozi és csocsó. :)  Vége az egyetem első évének. Augusztusban pedig megyünk nyaralni.

Mutatok néhány képet is. :) Az összes kaja diétás. :) Lassan majd rakom fel a recepteket. :)








Kedvenc zenéim az elmúlt hónapban:









♥ Remélem nektek is jól telt az elmúlt 1 hónap. :) Voltatok fesztiválozni? Milyen receptet rakjak fel először?
Holnap jövök egy újabb bejegyzéssel. ♥

4 megjegyzés:

  1. Háh, Misfits. Azt hittem, csak én ismerem. :D
    A fogyáshoz gratulálok!

    Még nem voltam fesztiválon. Idén kimarad, majd jövőre. Addig marad a barátokkal kerti party. :D

    VálaszTörlés
  2. Milyen jól áll neked az erősebb rúzs :)
    6,6 kg már nagyon nagy szám, büszke lehetsz magadra! :) Gratulálok hozzá! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a fogyáshoz! Örülök, hogy újra itt vagy :) A képek meg nagyon klasszak jó volt őket nézegetni :)

    VálaszTörlés
  4. juhuu recepteket!! : D nagyon guszták a kaják! : )

    VálaszTörlés